Reactie: Marketing FAIL

Ik wil graag even reageren op het artikel van Kostas. Het spijt ons zeer dat de wijze waarop ons product wordt gecommuniceerd u niet is bevallen. Wij kunnen hier niet om heen. Zoals u zelf al had opgemerkt, wij zijn een grote organisatie. Een organisatie met veel losse individuen, die helaas niet allemaal even capabel zijn. Door een fout in de sollicitatieprocedure zijn er verschillende “foute” mensen aangenomen. U kent ze wel, de pedofiele priesters, de homohaters en zo zijn er natuurlijk nog veel meer op te noemen.

Zoals bovengenoemd, wij zijn een grote organisatie, met vertegenwoordigers over heel de wereld. Natuurlijk proberen wij een strak beleid te voeren, maar dit lukt ons niet altijd. Enige eeuwen geleden heb ik, als directeur zijnde, besloten een grote reorganisatie te doen. Deze blijkt echter niet succesvol. Hierdoor zijn eigenlijk de problemen ontstaan. Momenteel zijn we in gesprek met meerdere marketingbureaus om alles weer recht te trekken, maar de gesprekken leiden nog tot niets.

Ter compensatie van uw problemen met onze instelling willen we u tegemoetkomen met vijf dagen intens geluk. Wij hopen hiermee uw problemen te compenseren.

Met vriendelijke groet,

God, Algemeen directeur, Geloof en zonen.

2 thoughts on “Reactie: Marketing FAIL

  1. *veroorzaakte zeer brede glimlach* ^^

    Dank voor Uw reactie.
    De vijf dagen intens geluk worden zeer gewaardeerd en ik zal er van genieten. Wil wel graag weten wanneer ze ingaan, merk nu er helaas namelijk nog niet veel van.

    Het artikel blijft ondanks deze omkoperij zoals U begrijpt echter wel staan; niet ten nadele van het geloof. Slechts ter educatief geheugensteuntje aan latere generaties.

  2. Dat is goed mijn zoon. De dagen zullen vanaf 10 juli ingaan. Eerder was ik al volgeboekt. Tegelijk met je afstuderen! Oeps, nu heb ik het al verklapt…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *